Mukmir Kimdir? - Mukmir

31 Ekim 2022 Pazartesi

Mukmir Kimdir?

 Herkese merhaba çok değerli Mukmir blogu okuyucuları. Yayınlarda zaten sık sık soruluyor ne iş yaptığım, nerede yaşadığım ve hayatıma dair sorular ama sitede hakkımda bölümü olması adına bu yazıyı hazırlamak istedim. Bana sorabileceğiniz ve hakkımda merak ettiğiniz pek çok sorunun cevabını bu yazımda bulabilirsiniz.

Mukmir ne demek? Neden Bu Nicki Seçtim? : 

Yayınlarda en fazla sorulan sorulan soru bu diyebilirim. Mukmir eski bir kelime ve Osmanlıca tabiriyle ''Ay ışığıyla aydınlanmış demek'' Peki neden bu nicki kullanmayı seçtim? Birinci tercih sebebim ay ile ilgili olması. Gökyüzünü çok seviyorum ve sık sık ayı gözlemliyorum kısa ve akılda kalıcı bir nick olması ile beraber bu sevgimi de yansıttığını düşündüğüm için Mukmir nickini kullanmayı tercih ettim. 

Ben Kimim? : 

sinan imam
sinan imam

Efenim ben Sinan 96 doğumluyum ve 1 Ocak 2015 tarihinden bu yana aktif bir yayın hayatım oldu. Tabi bu tarihin öncesinde bir blog yazma geçmişi ve türlü fabrikalar, sektörlerde çalışma hayatında yer almışlığım var. Kendi halinde yayınlar açan, araştırmayı, okumayı ve yazmayı çok seven biriyim. 5 kitap yazdım ve e-kitap olarak Google play'de yayınladım. Binlerce kişi tarafından beğenilerek okundu (oh birazda şöyle övüneyim) hayal kurmayı seven gökyüzü aşığı, hafif kırık biriyim. Eğitim kısmına değinmem gerekirse yalandan açıktan bir iki üniversite okumuşluğu var. Eğitim sistemine inanmayan, güvenmeyen ve tamamen boşa vakit ve para kaybı olduğunu düşünen biriyim. (yazılım öğren, dil öğren) Ha bir de gezmeyi çok seviyorum, seyahat ve gezilerimi paylaştığım bir YouTube kanalı bile açtım. Şuana kadar 9 ülke 10 şehir gezdim. BURAYA tıklayarak Sinan İmam youtube kanalıma abone olabilirsin. 

Ne İş Yapıyorum Skillerim Neler? : 

sinan imam
sinan imam
Evet geldik yine en fazla sorulan soruya hacı sen ne iş yapıyon, gaç para kazanıyon, skillerin ne falan filan :) Ana mesleğim içerik üreticiliği, görsel ve metin içerikler üretiyorum. Twitch ve YouTube üzerinden ve bu siteden ürettiğim içeriklerden para kazanıyorum. Bunun harici hobi olarak kitap yazıyorum, uzun sayılacak bir süredir yatırımlar yapıyorum; kripto paralara, emtia ve borsada aktif yatırımlarım var ve buralardan da yan gelir elde ediyorum. Pasif gelirlerimi arttırarak 35 yaşından sonra emekli olmayı planlıyorum ve tamamen hobi olarak yapmak istediğim işlere yönelmek istiyorum. Site yönetiyorum ve anlaşmalı olduğum oyun firmalarına medya danışmanlığı yapıyorum. Tüm bunlar için zaten vaktimin büyük bir bölümünü harcıyor ve arta kalan zamanlarda yeni gelir modelleri oluşturmak için uğraşıyorum. Tabi bu kadar gelir elde etmeyi hedeflemenin amacıysa var olan yaptığım işleri büyütmek ve daha kalabalık bir ekibe gelir kapısı oluşturmak. Şuan için ekibimde 6 kişiye düzenli ödeme yapabiliyor ve çalışmalarımda destek alıyorum. Aslında ana hedefim ve hayat felsefem çok uzun zamandır para kazanmaktan yana değil, ben daha çok insanları kazanmaktan ve etkileşimimi arttırmaktan yanayım. Umarım ileride çok daha kalabalık bir ekiple çok daha büyük işler başarırız.

Bu Sitede Hedeflerim Ne? : 

Bu sitede hedeflerim öncelikle; sadık bir oyuncu topluluğu oluşturmak ve bu topluluğa oyunlar hakkında doğru ve net bilgiler ulaştırmak. Oyun sektörüne dair merak ettiklerinizi, öğrenmek istediklerinizi, haberleri, gelişmeleri ve incelemeleri sizlere sunmak. Bunun haricinde burada oluşturacağım ekip ile birlikte oyun sektörünün gelişmesine ve Türkiye'nin de bu sektörde varlığına katkıda bulunmayı amaçlıyorum. Biliyorum bakıldığında büyük hayaller ve hedefler ama hayalini kurmak bile güzel...


2 comments:

Üstad biyografini severek okudum. Banımı açarsan sevinirim takipteyiz.. (srbasar)

привет мукмир я с любовью смотрю твои передачи я еще не исчерпал большую часть его контента, но я буду счастливее если вы сможете создать контент, который мне больше подходит в будущем..

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesinde küfür ve hakaret etmeden yorum yaz.